ITALADAGOLÓ RENDSZEREK |
Megengedheti Ön magának, hogy italforgalmának kb 20% -ról lemondjon?
Egy vendéglátó-ipari vállalkozásban kemény munka fekszik. Ki ne tudná ezt jobban Önnél? Hiszen ahhoz, hogy jól menjenek a dolgok, Önnek mindennel törödnie kell, az áru beszerzésétől kezdve a Vendégek igényes ellátásáig. A súrlódásmentes étel és italkiszolgálásnagyfokú szervezettséget és rugalmasságot követel, nemcsak az elméletben, hanem a mindennapi gyakorlatban is. Ez viszont nem jelent mást, mint sok-sok munkát.
Bár Ön már az utolsó Vendégtől is elbúcsuzott, a pihenés ideje legtöbbször csak jóval késöbb jön el. A helységet fel kell készíteni a következő nyitásra. Önnek meg kell vizsgálnia a készletet, újra tölteni, újat rendelni. A napi bevételt elszámolni és lekönyvelni. Aztán maradnak még az egyéb ügyek, takarítás felügyelete, raktár, gönygyölegek, stb. A legeslegvégén pedig a legtöbb vendéglős megállapítja, hogy nyeresége - dacára a személyes gondoskodásnak, valamint az alkalmazottak munkájának - lehetne több is.
Hol maradhat el a nyereség?
Képzelje el, hogy Ön elhatározza, a nyitva tartás alatt intenzíven figyelni fog. Ez
folyamatosan lehetetlen, azonkívül idő sincs csak folyamatosan kontrollálni. viszont valahogyan nyomon
kéne követni a forgalmat, elkerülni a veszteségeket stb. Az állandó megfigyelés, leskelődés előbb-utóbb
szorongást válthat ki a munkatársakból, indokolatlanul rontja a hangulatot. Viszont Ön néhány érdekes
felfedezést is tehet:
- | a nagy hajtásban több megy "kifizetetlenül" ki, mint ahogy azt Ön gyanította volna. |
- | igen sok ital túl van csapolva. Ez egy italnál nem okoz fejfájást, de ez egy év alatt jelentős italveszteséget okoz. Ha viszont kevesebb kerül kiszolgálásra, azzal csakhamar Vendégeket veszíthetünk el. |
- | nem beszélve arról, hogy nagy sietségben minden tíz italból 1-2 nem kerül kiszámlázásra, hiszen a pénztárgép vagy számítógép is csak azt tudja, amit beleütöttek. |
A személyzet torlódik a csapoló előtt (mert az italkiadás hagyományos módon elég lassú)
és nem tudják olyan gyorsan kiszolgálni az italt, mint az kívánatos lenne. A pincérnek addig kel a sörcsapot
nyitva tartania, míg a kívánt italmennyiség le nem jön. Ez a mennyiség azonban egyszer kevesebb, máskor
pedig - és ezért a Vendég nem szokott panaszkodni - valamivel több. Ez egy korsónál nem tragédia - viszont
száznál?
Azonkívül Ön azt is megállapíthatja - ha elég hosszasan és alaposan szemlélődik - hogy némely pincér,
felszolgáló, valamelyik vendégnek csak úgy italt ad ki. Elvileg ez rendben is van. Így megtartják a
törzsvendégeket, új vendégeket szereznek és jó hangulatot keltenek. De hányszor történik meg ez egy nap
alatt? Tudja Ön ezt kontrollálni?
Ön valószínüleg ezekkel a dolgokkal eddig is tisztában volt. Ha utána gondol, igazán a választ is tudja, hogy lehetne növelni a bevételt. Legkevesebb minden tizedik italról, ami Önnél csapolásra kerül elméletileg azonnal le is mondhat Először arra gondol, hoyg ez a személyzeten múlik. Cseréli őket, valamivel talán jobban megy, de az Ön mérlege csak jelentéktelen mértékben javul. Megpróbál esetleg számítógépes adatfeldolgozást választani, de rájön, hogy a számítógép is csak a bevitt adatok alapján képes dolgozni. Nem beszélve arról, hogy képtelen standolni...
Kipróbálásra kerül még egy csomó részmegoldás, ami egyébként nem nagy összegbe kerül, de ha összeszámolja, akkor ez jelentős kiadást jelent. A részmegoldásokhoz másik vevőszolgálat, szervíz tartozik és a végén annyi szervízes autó áll az Ön udvarában, ahány berendezés a helységben! Ijesztő kilátás az Ön üzlete számára. Állítólag még mindig vannak emberek, akik a vendéglátásban mint könnyű jövedelemforrásban hisznek... Hisz Ön nekik?
Álmodozni? Szabad!
Az álom egy olyan rendszerről, ahol nincs bizalmatlanság, minden adag pontos, minden kiszolgált ital regisztrált sokszor csak álom marad. Sokféle, az italokat csak nagyjából számoló, mérő berendezés van a piacon, melyek használata nem jelent igazi megoldást a felvázolt problémákra. Ön azt gonolja, álom az élet megrontója. Nem mindig...Mert ennek az álomnak van egy neve:
WALLA AUSTRIA KOMPUTERVEZÉRELT CSAPOLÓBERENDEZÉSEK ÉS ELSZÁMOLÓRENDSZEREK
Megoldás a problémákra.
Hagyja a konkurens üzleteket aludni. A lényeg, hogy Ön már tudja mit akar. Ön lépjen előbb, mert most
nagy kedvezményekkel juthat komplett rendszerhez, mellyel Ön éves szinten - a többi vendéglátós kollegájához
hasonlóan - akár 20% -kal nagyobb bevételt is elkönyvelhet.
Hogy miért?
Mert a Walla berendezések | |
- | Folyamatos kontrollt biztosítanak minden italfajtához, mivel az itallekérés gombnyomásra történik |
- | Pontosan adagolnak, mely adagot Ön tud beállítani és kontrollálni |
- | Helyet, időt és személyzetet takarítanak meg |
- | Hatékonyabb munkavégzést valósítanak meg |
- | Darabárukat, palackos italokat is elszámolnak |
Azonkívül | |
- | Nincsen több elfeledett számla és ellenőrizetlen italkiadás |
- | A raktárkészlet együtt mozog a kiadott italokkal |
- | Minden alkalmazott egyformán csapolja az italokat |
- | A pincérkulcsok használatával kiküszöbölhető az illetéktelen lekérés |
- | Nem indokolatlan bizalmatlankodás főnök és személyzet között |
- | és számos más előny, amiről többet személyesen |
Hívja a számot: 06 1 278 2019
NE FÉLJÜNK NAGYOT LÉPNI, HA EZ TŰNIK SZÜKSÉGESNEK,
MERT KÉT KIS UGRÁSSAL NEM JUTUNK ÁT
A SZAKADÉKON!!!
David Loyd George